Thursday, October 15, 2009

Yolculuk

Yakında yollara koyulacağız. Özledim mi ? özledim. Yorucu mu ? evet. Güzel mi ? Çok...
Kendimi bildimbileli, ben, gezmek istedim, yoları sevdim, tren, otobüs, uçak...daha becerikli olup motor da kullanmayı isterdim şimdilik o meziyet kocama ait...
İlk durak, dalyandan istanbula, malum airarabia sabiha gökçenden kalkacak.
henüz dalaman-hindistan seferi göremedik, umarım o da olur bir gün
Neden olmasın ?
Burası güzel ama pek sakin bazen, boş gibi, var gibi yok gibi
tül gibi, hayal gibi...
Kışı güzel, serin, yazı çok sıcak
Bakmak lazım eve, bahçeye bakmak lazım, şehirde unutmuşum yaradılışımı, topraktan anlamaz olmuşum, ne acı...
olsun öğreniyorum
Gezince çok, bakarsan bağ bakmazsan dağ olur yaşanıyor
zamanla o da olur :)
2 gün sonra istikamet bodrum :)


No comments: