Thursday, October 15, 2009

Sevgili Dünya...


Evvett 270909 itibari ile evli barklı bir insanım artık :) Bundan böyle diğer yemek ve hindistan anılarımızın yer aldığı blogları da güncelleyerek, yeni bir blog sayfası açıyorum, ismi önceden alınmış, bolbol duran bir blogdu bu...denizkumgüneş, hayatımın manası, yaşama sebebim dünyanın nadide 3 parçası, şehir insanlarının unuttuğu kavram. Ben kim miyim, ben benim :) şu sıralar kafamı kurcalıyorum bu soruyla genelde yaptığım gibi.
Rahatım
Meraklıyım
İstekliyim
Sabırsızım
Gezentiyim :)
Yakında hindistana gidiyoruz yeniden, bu sefer karı-koca olarak, pek keyifli. Geçen yıl yapılan turistik gezimiz bu sene bir deneme ile tekrarlanacak.
Detayları buradan vereceğim
Soon,
her zaman yeni başlangıçlar için bir adım atmak gerekir, risk almak ve uygulamaya koymak.
Seviyorum
seviyorum
ben :)

No comments: